Onorarii

Onorariile vor fi in functie de perioada de timp alocata organizarii evenimentului, de serviciile prestate, de numarul de invitati/participanti.

In functie de pachetul ales si bugetul disponibil, vom stabili impreuna, daca:

  1. Voi coordona integral evenimentul, atunci cand:  vrei sa ai evenimentul perfect, dar nu ai timp sa te ocupi? Ai un buget prestabilit si nu stii la cine sa apelezi? Iti doresti ca alta persoana abilitata sa preia stresul aferent organizarii? In acesta caz, responsabilitatile mele si ale echipei, cu care voi colabora, vor avea in vedere:
  • Identificarea, crearea si alegerea tematicii evenimentului astfel incat acesta sa se potriveasca cu cerintele/dorintele tale;
  • Recomandari pentru alegerea locatiei ideale;
  • Realizarea unui plan de lucru cu serviciile si perioada in care trebuie duse la bun sfarsit;
  • Realizarea unei proiectii de buget si calcularea cheltuielilor conform discutiilor de comun acord;
  • Incheierea unui contract de prestari servicii cu potentialii clienti, in care sa fie stipulate toate detaliile;
  • Planificarea meniurilor, prajiturilor, bauturilor si participarea la degustari, dupa caz si in functie de raportul calitate/ pret;
  • Contactarea directa, coordonarea si organizarea furnizorilor inainte si in timpul evenimentului( locatie, muzica, flori/decoratiuni, foto-video, prajituri/tort, servicii de infrumusetare/ hair styling/ make up, asistenta tehnica, tiparituri, agentii de turism, graphic/web design etc), dar si obtinerea de preturi si servicii preferentiale de la colaboratorii nostri;
  • Incheierea unui contract de prestari servicii cu furnizorii, in care sa fie stipulate toate detaliile;
  • Monitorizarea platilor efectuate;
  • Recomandari in alegerea unor marturii/cadouri pentru invitati la eveniment;
  • Negocierea si organizarea serviciilor de cazare si transport, dupa caz, pentru invitati;
  • Creionarea si stabilirea unui program, care sa cuprinda toate detaliile si momentele importante ale evenimentului;
  • Desfasurarea propriu- zisa a evenimentului.

 

  1. Coordonarea in timpul evenimentului, atunci cand ai timpul alocat organizarii si doresti sa beneficiezi de serviciile noastre doar in momentul de desfasurare al evenimentului.
    Aceasta varianta este recomandata in special in cazul nuntiilor, aniversarilor, botezurilor, petrecerilor private, seratelor, pentru ca astfel ii „scutesti” cumva pe membrii familiei, prietenii apropiati sau chiar pe tine insuti de stresul aferent contactarii, negocierii si coordonarii furnizorilor.
  2. Consultanta directa/online(telefonica, mesaje, formular)in cazul in care doresti sa iti organizezi singur evenimentul, dar ai nevoie de cateva sfaturi de specialitate.

In acest caz,  voi raspunde tuturor intrebarilor care imi vor fi adresate. Voi oferi raspunsuri clare, solutii exacte si vei avea siguranta furnizorilor recomandati de achipa Bratosin Events.

(de aceea e bine sa vii pregatit cu o lista exacta), iti voi oferi solutii practice, te voi ajuta sa pui cap la cap tot ceea ce e neclar si te voi pune in contact cu furnizori de incredere. Ora de consultanta se tarifeaza cu 100 de euro.

Vei avea FLEXIBILITATE IN ALEGEREA SERVICIILOR, de la pachetul complet de servicii de organizare eveniment pana la consultanta. Impreuna vom gasi cea mai buna varianta de colaborare. Din momentul in care incepem colaborarea, organizarea evenimentului tau va fi fara stres.